House rules

Omdat we veel waarde hechten aan uw en onze normen en waarden hopen wij dat onderstaande huisregels gerespecteerd worden. Op deze manier hopen we onze kwaliteit hoog te houden en de sfeer voor al onze klanten en medewerkers te behouden.

 

  • We willen u erop attenderen dat bij het niet nakomen van een afspraak of het te laat annuleren van een afspraak wij 50% van de besproken behandeling in rekening zullen brengen.
  • Wilt u toch uw afspraak wijzigen of annuleren? Laat dit ons dan uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch weten.
  • Berichten met vragen over wijzigingen, annulering of het maken van een afspraak die via Facebook, Instagram of e-mail worden gestuurd zullen waarschijnlijk te laat gelezen worden, omdat we de hele dag druk in de weer zijn. Vandaar dat we vragen dit uitsluitend telefonisch te doen.
  • We willen u erop wijzen dat het meenemen van uw hond niet is toegestaan.
  • Wij behandelen in het weekend (vrijdag en zaterdag) geen kinderen onder de 12 jaar.
  • Komt u zelf voor uw eigen haar, dan vragen wij u vriendelijk uw kids thuis te laten. Dit in verband met uw en onze veiligheid. Op deze manier kunnen wij ons volledig concentreren op onze werkzaamheden en onze kwaliteit hoog houden.
  • Bent u bij ons in de salon geweest en niet geheel tevreden met het eindresultaat; laat het ons binnen 7 dagen na de uitgevoerde behandeling weten. Wij zullen uw klacht binnen deze week in behandeling nemen en samen tot een gepaste oplossing komen.
  • Stylingtools zoals krulborstels, borstels, elastiekjes, klemmen, föhnborstels, föhns, stijltangen e.d. kunnen om hygiënische redenen niet geruild worden.
  • Heeft u een verzorgingsproduct of stylingproduct gekocht, is het nog ongebruikt/ongeopend/onbeschadigd en wilt u het ruilen tegen een ander product? Dit kan binnen 7 dagen na aankoop.
  • Wij geven géén geld terug.
  • Heeft u een aanbetaling gedaan voor Great Lengths extensions, maar bent u niet op komen dagen op uw afspraak of is deze te laat (uiterlijk 24 uur van tevoren) geannuleerd? Dan zal het gehele aanbetalingsbedrag komen te vervallen en niet aan u teruggestort worden.
  • Bent u vaak te laat op uw afspraak of helemaal niet op uw afspraak dan kunnen wij besluiten om u in de toekomst niet meer te behandelen.